Iedere organisatie wil de juiste persoon op het juiste moment op de juiste plaats in de organisatie of bij de klant hebben. Of je nu werkt in de kinderopvang, zorg, horeca, bouw of het onderwijs. Er is ongelooflijk veel te verdienen als je dit kunt realiseren. Een goede planning is daarbij onmisbaar. Met Mijnrooster van Masters netwerk kun je jouw planning 24/7 inzien en bewerken. Zo ben je altijd verzekerd van een optimale personeelsplanning.
Mijnrooster is ontwikkeld door planners, waardoor het is voorzien van alles waar je als planner van droomt.
Je hebt 24/7 toegang tot de belangrijkste gegevens over de bezetting, uren, het salaris en personeel. Via onze mobiele omgeving kan op je smartphone, tablet of laptop altijd bij alle gegevens.
Medewerkers worden via hun vingerafdruk geïdentificeerd dankzij onze biometrische module. Geen gedoe meer met pasjes, verloren badges, wachtwoorden of sleutels.
Mijnrooster is gekoppeld aan diverse andere applicaties. Zodoende kun je het voor veel meer gebruiken dan alleen de personeelsplanning.
Wil je meer informatie over de personeelsplanning, urenregistratie of salarisadministratie uitbesteden? Stuur ons gerust je vraag of verzoek. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Alle werknemers hebben toegang tot hun eigen digitale personeelsdossiers. Daarin kunnen ze hun persoonlijke gegevens inzien en wijzigen.
(klik op de naam voor meer informatie over de Master)
Personeelsplanning in hospitality- en facilitaire dienstverlening Wij werken met veel vaste medewerkers maar ook veel oproepmedewerkers en ad-hoc inzetbare medewerkers. Het is veel werk om deze planningen bij te houden en het is van belang dat dit op een gemakkelijke en duidelijke manier kan. Met mijnrooster.nl kunnen vaste roosters worden gecreëerd voor medewerkers, waardoor het aantal handelingen aanzienlijk is afgenomen. De tijdbesparing is fors en de betrouwbaarheid is flink toegenomen. J. Nagtegaal SDG Facilities
Personeelsplanning in hospitality- en facilitaire dienstverlening
Wij werken met veel vaste medewerkers maar ook veel oproepmedewerkers en ad-hoc inzetbare medewerkers. Het is veel werk om deze planningen bij te houden en het is van belang dat dit op een gemakkelijke en duidelijke manier kan. Met mijnrooster.nl kunnen vaste roosters worden gecreëerd voor medewerkers, waardoor het aantal handelingen aanzienlijk is afgenomen. De tijdbesparing is fors en de betrouwbaarheid is flink toegenomen.
J. Nagtegaal SDG Facilities
Personeelsplanning in retail Binnen de Retail heb je te maken met grote geografische spreiding van de personeelsleden en werklocaties. Doordat mijnrooster online voor iedereen beschikbaar is wordt het verschuiven van personeelsleden tussen winkels een stuk makkelijker. Iedereen is van de laatste wijzigingen op de hoogte waardoor planningsproblemen tot een minimum worden beperkt. RAYMOND WAAGMEESTER Brilservice BV
Personeelsplanning in retail
Binnen de Retail heb je te maken met grote geografische spreiding van de personeelsleden en werklocaties. Doordat mijnrooster online voor iedereen beschikbaar is wordt het verschuiven van personeelsleden tussen winkels een stuk makkelijker. Iedereen is van de laatste wijzigingen op de hoogte waardoor planningsproblemen tot een minimum worden beperkt.
RAYMOND WAAGMEESTER Brilservice BV
Personeelsplanning in de uitzendbranche Binnen de uitzendbranche heb je te maken met veel verschillen opdrachtgevers. Met mijnrooster wordt het beheer hiervan gemakkelijker. Je kan veel informatie kwijt zoals de adressen van verschillende locaties, telefoonnummers en de gegevens van contactpersonen. Het werken met mijnrooster is snel en gemakkelijk aan te leren; Iedereen kan er mee werken! Medewerkers kunnen zelf inloggen en hun beschikbaarheid aangeven, hierdoor wordt de planning overzichtelijker en efficiënter waarbij het matchen van beschikbaarheid en diensten gemakkelijker wordt. Urdise Landus career 4 You
Personeelsplanning in de uitzendbranche
Binnen de uitzendbranche heb je te maken met veel verschillen opdrachtgevers. Met mijnrooster wordt het beheer hiervan gemakkelijker. Je kan veel informatie kwijt zoals de adressen van verschillende locaties, telefoonnummers en de gegevens van contactpersonen. Het werken met mijnrooster is snel en gemakkelijk aan te leren; Iedereen kan er mee werken! Medewerkers kunnen zelf inloggen en hun beschikbaarheid aangeven, hierdoor wordt de planning overzichtelijker en efficiënter waarbij het matchen van beschikbaarheid en diensten gemakkelijker wordt.
Urdise Landus career 4 You
Met personeel komt een veelheid aan zorgen. Discussies over salaris, functiewaardering, verlof en vakantie, de relaties onderling en met de werkgever. Allemaal zaken waar jij als ondernemer mee te maken krijgt. Als ondernemer wil (moet) je dus ook de juiste expertise bij de hand hebben.
In ons netwerk vind je experts op uiteenlopend gebied: van loopbaan- en ondernemerscoaches tot mediators. En van HR-adviseurs tot budgetcoaches en arbeidsrechtadvocaten.
Heb je extra handen nodig voor een reorganisatie, werving & selectie of het opstellen van een personeelshandleiding of beloningsbeleid?
Met één telefoontje heb je een van onze experts naast je staan.