Onze primaire dienstverlening (administratie, belastingen en personeel) betreft natuurlijk niet de gehele wereld van ondernemend Nederland.
Ondernemers hebben ons aangegeven dat zij ook behoefte hebben aan andere diensten en producten. Om die reden hebben we een aantal inkoopprogramma’s afgesloten. Ook zijn wij een aantal samenwerkingsverbanden aangegaan met goed gekwalificeerde leveranciers. Die leveren jou direct allerlei (prijs)voordelen op die positief bijdragen aan jouw winst.
Al onze producten en diensten zijn terug te vinden in onze webshop. Daar kan je ook heel gemakkelijk een bestelling plaatsen of een vrijblijvende afspraak maken.
De lijst met producten en diensten zal verder worden uitgebouwd met programma’s waar jij behoefte aan hebt.
Heb je ideeën, meldt deze dan via het contactformulier
Masters netwerk is onze partner voor de salarissen en al het financiële en fiscale werk. Ze denken met ons mee en adviseren ons over allerlei fiscale en andere ontwikkelingen. Ze zijn hun geld meer dan waard. Een aanrader.
Als starter zit je niet te wachten op allerlei administratieve rompslomp. Ook de kosten zijn voor ons zeer relevant. Masters netwerk neemt ons veel werk uit handen en hun prijzen zijn zeer aangenaam, zeker als je ziet wat zij er allemaal voor doen.
De hands-on approach van Master “Finance Anders” is precies wat een startup nodig heeft. Ze staan naast jou en adviseren je om jouw ambitie te realiseren. Je merkt aan alles dat zij zelf ook ondernemer zijn.
Masters netwerk neemt mij de zorgen voor de salarisadministratie volledig uit handen, Ook mijn arbeidsovereenkomst en mijn managementovereenkomst hebben ze voor mij opgesteld. Zeer vakkundig en zeer betaalbaar. Ze zijn echt een full-service dienstverlener met korte lijnen en deskundige medewerkers!
Als starter zit je niet te wachten op allerlei administratieve rompslomp. Ook de kosten zijn voor ons zeer relevant. Masters netwerk neemt ons veel werk uit handen. Hun prijzen zijn ook zeer aangenaam, zeker als je ziet wat zij er allemaal voor doen.
Ik werk nu een jaar met het Masters Netwerk en ze nemen een hele last van je schouders. Onlangs hebben wij ook van een andere onderneming de salarisadministratie onder gebracht bij de Masters. Voor mij is de persoonlijke en vliegensvlugge communicatie nog het meest van belang. – Tim, 2020
De organisatie is niet zo heel groot. Dat ervaren we als een groot voordeel, we zijn geen nummer. Bij vragen is mijn contactpersoon snel bereikbaar en die kent onze naam en onze situatie. Door die persoonlijke relatie ontstaat ook gemakkelijk een vertrouwensband wat de basis is voor onze goede en succesvolle samenwerking.
Als starter zit je niet te wachten op allerlei administratieve rompslomp. Dat de kosten laag zijn vinden we fijn. Het belangrijkste voor ons is dat Masters netwerk ons veel werk uit handen neemt. Geen vraag van ons is hun teveel. Aan de salarisadministratie hebben wij geen omkijken meer.
Als starter ben ik zeer tevreden over de service van Masters Netwerk. O.a. de heldere adviezen op basis van hun kennis en ervaring zijn naast hun transparante werkwijze van grote meerwaarde bij mijn besluitvorming.
Vanaf het begin was de samenwerking optimaal. Alle vragen die ik had en dat waren er best veel, werden snel opgepakt en adequate beantwoord. Ik kan ook veel zelf doen en alle rapportages inzien in hun prachtige salarisportal. Dat is erg prettig. Ik kan Masters netwerk ten zeerste aanraden.
We werken al jaren naar volle tevredenheid samen met Masters netwerk. Als je vragen hebt, dan kan je altijd jouw vaste contactpersoon bellen of mailen en krijg je snel antwoord. De communicatielijnen zijn dus lekker kort. Ze zijn er echt om je te helpen.
Ik ben zeer tevreden met jullie dienstverlening, vooral in het begin goed advies en uitleg gehad. Prijstechnisch ook goed. Top!
Het is bijzonder prettig werken met Masters netwerk. De lijnen naar een vast aanspreekpunt zijn kort, bij vragen wordt er snel en adequaat gereageerd en het online platform is toegankelijk en gebruiksvriendelijk. Masters netwerk neemt echt veel werk uit handen!
Ik ben zeer tevreden over de werkwijze van Masters Netwerk: Zeer deskundig, korte lijnen, heldere tools, echt waar voor je geld.
Binnen de uitzendbranche heb je te maken met veel verschillen opdrachtgevers. Met mijnrooster wordt het beheer hiervan gemakkelijker. Je kan veel informatie kwijt zoals de adressen van verschillende locaties, telefoonnummers en de gegevens van contactpersonen. Het werken met mijnrooster is snel en gemakkelijk aan te leren; Iedereen kan er mee werken! Medewerkers kunnen zelf inloggen en hun beschikbaarheid aangeven, hierdoor wordt de planning overzichtelijker en efficiënter waarbij het matchen van beschikbaarheid en diensten gemakkelijker wordt.
Binnen de Retail heb je te maken met grote geografische spreiding van de personeelsleden en werklocaties. Doordat mijnrooster online voor iedereen beschikbaar is wordt het verschuiven van personeelsleden tussen winkels een stuk makkelijker. Iedereen is van de laatste wijzigingen op de hoogte waardoor planningsproblemen tot een minimum worden beperkt.
Wij werken met veel vaste medewerkers maar ook veel oproepmedewerkers en ad-hoc inzetbare medewerkers. Het is veel werk om deze planningen bij te houden en het is van belang dat dit op een gemakkelijke en duidelijke manier kan. Met mijnrooster.nl kunnen vaste roosters worden gecreëerd voor medewerkers, waardoor het aantal handelingen aanzienlijk is afgenomen. De tijdbesparing is fors en de betrouwbaarheid is flink toegenomen.
Master “Finance Anders” is in staat om een goede boekhouding tegen een zeer aantrekkelijk tarief te leveren. Daarnaast vervult Isolde ook de rol van interim CFO. Daarmee voegt zij veel extra waarde toe.
De absolute toegevoegde waarde vind ik de flexibiliteit van Master “LMH Administraties” als adviserende sparringpartner. Geen idee is te gek, samen vinden wij de beste oplossing.
Master “GD Finance” doet voor onze vier bedrijven zowel de financiële- als de salarisadministratie. En Teus doet al onze fiscale zaken. Ik kan zelf inloggen in mijn administraties. Dat werkt gewoon goed. Teus is heel behulpzaam, accuraat en vakbekwaam. En supersnel. Hij komt altijd met oplossingen en geeft ook proactief advies. Het is gewoon een gouden jongen.