Over ons

Het Masters netwerk is een organisatie die bestaat uit een landelijk netwerk van professionele dienstverleners in het accountancy domein. Het Masters netwerk kent een aantal labels,  “Masters in Accounting”  en “Masters in Payroll & HR”. Het netwerk bestaat uit zelfstandige administratie- en accountantskantoren, salarisservice bureaus en verder alle specialisten die nodig zijn om onze missie te realiseren.

De organisatie is opgericht door Jos Achterberg, die het grootste deel van zijn professionele carrière op het snijvlak van ICT, HR/Payroll en accountancy werkzaam is geweest. De organisatie wordt verder ondersteund door Corine van Dorp, marketing en sales, Wendy van Agtmael, administratieve organisatie, Peter en Suzanne Barnhoorn, personeels- / salarisadministratie en Nicolette Boskaljon, marketingcommunicatie / webeditor.

Loonbelasting

‘MASTERS’

Zo noemen wij onze accountancy- en HR en payroll professionals.

Onze Masters ontzorgen MKB-organisaties in de volle breedte op financieel, fiscaal én personeel gebied.

Onze Masters leveren oplossingen met de modernste platforms met:

  • Online boekhouding, jaarrekeningen, financiële advisering
  • Online salarisadministratie voor alle branches, alle CAO’s, profit en not-for-profit
  • OB-, IB-, VPB en LH-aangiften en alle wettelijke verplichtingen
  • Digitale dossiers en veel financiële en personele managementrapportages
  • App’s voor mobiele telefoon en tablet
  • 24/7 en online beschikbaar, alleen een internet browser nodig

Optioneel:

  • Financiële planning
  • Estate planning
  • Budgetcoaching
  • Loopbaancoaching
  • HR advisering
  • Arbo, re-integratie, 2e spoor ondersteuning
  • Personeelsadministratie (verlof, verzuim, verstrekkingen, leaseauto’s, opleidingen)
  • Advisering rondom pensioenen en inkomensverzekeringen
  • Personeelsplanning
  • Subsidies
  • Ondernemerscoaching
businessman 607831 550x550

Service op maat

Onze HR en payroll professionals stemmen hun dienstverlening naadloos af op de behoeften van jouw organisatie. Jij bepaalt namelijk zelf welke activiteiten jij zelf uitvoert en welke je laat uitvoeren door jouw Master.

Bovendien kunnen onze HR en payroll professionals je ondersteunen en adviseren bij:

  • het opzetten van personeelsbeleid en personeelshandleiding
  • werving en selectie
  • het opzetten van beloningsbeleid
  • functioneren & beoordelen
  • arbeidsconflicten (mediation of juridisch advies)

Inkoopvoordelen

Bovendien kan je meedoen in onze inkoopprogramma’s voor auto-mobiliteit en verzekeringen (Beroepsaansprakelijkheid, Arbeidsongeschiktheid, Verzuim, Ziektekosten).

Dat levert je al snel honderden euro’s besparing per jaar op.

Zo zien wij de toekomst

Ondernemers zullen zich meer en meer gaan toeleggen op hun core business om meer onderscheid te kunnen maken en meer succesvol te zijn.

Wet- en regelgeving wordt, ondanks alle toezeggingen, jaar op jaar complexer;

De meeste medewerkers (2015: al meer dan 68%) vinden het belangrijk om zelf hun HR zaken te kunnen regelen. Dat aantal gaat de komende jaren alleen maar verder toenemen;

Goede apps voor smartphone en tablets worden erg belangrijk omdat de meeste medewerkers tijd en plaats onafhankelijk hun loonstrook willen inzien, verlof willen aanvragen, enzovoort;

Heel veel werkgevers (2015: > 56%) bieden nu al hun werknemers deze mogelijkheden aan.

Enthousiast geworden?

Bekijk alle functionaliteiten of vraag meer informatie aan.

Gratis e-book: Hoe start ik mijn eigen onderneming?
30 pagina's vol handige tips voor starters én MKB-ondernemers die al op weg zijn.*
*Maandelijks ontvang je daarnaast onze nieuwsbrief met de laatste ontwikkelingen op financieel, fiscaal en personeel gebied. Natuurlijk wordt je e-mailadres nooit gedeeld met derden.
Weet je zeker dat je het gratis e-book niet wilt ontvangen?
×
×
WordPress Popup Plugin
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0