HR-kennisportal, wat is het en voor wie?

23 juni 2020
Door:

Wat is de HR kennisportal?

De HR kennisportal is een digitale omgeving met heel veel nuttige informatie voor iedere ondernemer met personeel of de wens om medewerkers aan te gaan nemen.

Onze HR kennisportal stelt de MKB ondernemer in staat om de vragen die hij/zij heeft over een scala aan HR onderwerpen zelf te beantwoorden.

Denk daarbij ook aan:

  • Stappenplannen
  • Voorbeelddocumenten
  • Praktijkvoorbeelden
  • FAQ
  • Video’s
  • Infographics

Het betreft dus alles wat een ondernemer moet weten over personeel. Deze omgeving wordt door een 35 koppige redactie van Reed Business Information dagelijks geactualiseerd en uitgebreid.

De tool beschikt uiteraard ook over een handige zoekfunctie.

Deze video legt het verder uit: uitleg video XpertHR-checkit

advies

Welke onderwerpen worden er in de HR kennisportal behandeld?

De thema’s die in de HR kennisportal worden behandeld zijn:

  • Functioneren & Beoordelen
  • Personeelsdossier opbouw
  • Flexibel werk
  • Leidinggeven
  • Opleiden
  • Vakantie & Verlof
  • Vast werk
  • Werving & Selectie
  • Ziekte & Verzuim
  • Overige onderwerpen

De informatie is altijd actueel, juridisch gecontroleerd en geschreven in begrijpelijke taal.

Voor wie is de HR kennisportal bestemd?

  1. Ondernemers met personeel en ondernemers die personeel willen gaan aannemen.
  2. Administratie- en accountantskantoren die hun klanten op personeelsgebied willen ontzorgen en extra omzet willen maken.

Nieuwsbrief

Het abonnement omvat ook een maandelijkse nieuwsbrief met het belangrijkste nieuws op personeelsgebied. Zo word je structureel op de hoogte gehouden van alles wat nieuw is inzake personeel.

Wat kost de HR kennisportal?

Voor MKB ondernemers:

De normale prijs van de HR kennisportal is 24,95 per maand.

Als speciale aanbieding geldt tijdelijk een prijs van 19,95 per maand. Alle prijzen exclusief BTW.

Die kosten heb je snel terugverdiend. Je mag de HR kennisportal één week gratis uitproberen.

De prijzen gelden bij een jaar abonnement. Daarna is het abonnement per maand opzegbaar.

Jouw abonnement aanvragen kan heel eenvoudig in onze webshop.

Voor administratie- en accountantskantoren:

Minimum afname is 5 licenties. Prijs per licentie is 9,95 per maand, excl btw. Er zijn mogelijkheden om jouw omgeving naar wens in te richten.

Zie verdere uitleg in deze video: Checkit omgeving voor accountants.

Neem contact op en vraag jouw eigen omgeving aan

Tot slot

Wil je meer weten over (uitbesteden van)

Op de website van het Masters netwerk is veel informatie beschikbaar. Bovendien vind je in onze kennisbank heel veel informatie over ondernemerschap en wet- en regelgeving. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met een van onze specialisten.

Het Masters Netwerk is dé specialist op het gebied van online ondersteuning van MKB-ondernemers op financieel, fiscaal en personeel gebied. Ook ondersteunen wij, samen met onze partners, ondernemers op andere gebieden als:

Neem eens een kijkje in onze webshop met mooie aanbiedingen voor slimme ondernemers.

Interesse in onze HR kennisportal? Eén week gratis toegang!

Vrijblijvend aanvragen

Voeg een reactie toe

Gratis e-book: Hoe start ik mijn eigen onderneming?
30 pagina's vol handige tips voor starters én MKB-ondernemers die al op weg zijn.*
*Maandelijks ontvang je daarnaast onze nieuwsbrief met de laatste ontwikkelingen op financieel, fiscaal en personeel gebied. Natuurlijk wordt je e-mailadres nooit gedeeld met derden.
Weet je zeker dat je het gratis e-book niet wilt ontvangen?
×
×
WordPress Popup Plugin
Inhoud winkelmand
There are no products in the cart!
Continue Shopping
0