HR-kennisportal, wat is het en voor wie? 23 juni 2020 Door: Jos Achterberg Wat is de HR kennisportal? De HR kennisportal is een digitale omgeving met heel veel nuttige informatie voor iedere ondernemer met personeel of de wens om medewerkers aan te gaan nemen. Onze HR kennisportal stelt de MKB ondernemer in staat om de vragen die hij/zij heeft over een scala aan HR onderwerpen zelf te beantwoorden. Denk daarbij ook aan: Stappenplannen Voorbeelddocumenten Praktijkvoorbeelden FAQ Video’s Infographics Het betreft dus alles wat een ondernemer moet weten over personeel. Deze omgeving wordt door een 35 koppige redactie van Reed Business Information dagelijks geactualiseerd en uitgebreid. De tool beschikt uiteraard ook over een handige zoekfunctie. Deze video legt het verder uit: uitleg video XpertHR-checkit Welke onderwerpen worden er in de HR kennisportal behandeld? De thema’s die in de HR kennisportal worden behandeld zijn: Functioneren & Beoordelen Personeelsdossier opbouw Flexibel werk Leidinggeven Opleiden Vakantie & Verlof Vast werk Werving & Selectie Ziekte & Verzuim Overige onderwerpen De informatie is altijd actueel, juridisch gecontroleerd en geschreven in begrijpelijke taal. Voor wie is de HR kennisportal bestemd? Ondernemers met personeel en ondernemers die personeel willen gaan aannemen. Administratie- en accountantskantoren die hun klanten op personeelsgebied willen ontzorgen en extra omzet willen maken. Nieuwsbrief Het abonnement omvat ook een maandelijkse nieuwsbrief met het belangrijkste nieuws op personeelsgebied. Zo word je structureel op de hoogte gehouden van alles wat nieuw is inzake personeel. Wat kost de HR kennisportal? Voor MKB ondernemers: De normale prijs van de HR kennisportal is 24,95 per maand. Als speciale aanbieding geldt tijdelijk een prijs van 19,95 per maand. Alle prijzen exclusief BTW. Die kosten heb je snel terugverdiend. Je mag de HR kennisportal één week gratis uitproberen. De prijzen gelden bij een jaar abonnement. Daarna is het abonnement per maand opzegbaar. Jouw abonnement aanvragen kan heel eenvoudig in onze webshop. Voor administratie- en accountantskantoren: Minimum afname is 5 licenties. Prijs per licentie is 9,95 per maand, excl btw. Er zijn mogelijkheden om jouw omgeving naar wens in te richten. Zie verdere uitleg in deze video: Checkit omgeving voor accountants. Neem contact op en vraag jouw eigen omgeving aan Tot slot Wil je meer weten over (uitbesteden van) de personeelsadministratie de salarisadministratie jouw boekhouding het opstellen van de jaarrekening alle fiscale aangiften inclusief fiscale advisering Op de website van het Masters netwerk is veel informatie beschikbaar. Bovendien vind je in onze kennisbank heel veel informatie over ondernemerschap en wet- en regelgeving. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met een van onze specialisten. Het Masters Netwerk is dé specialist op het gebied van online ondersteuning van MKB-ondernemers op financieel, fiscaal en personeel gebied. Ook ondersteunen wij, samen met onze partners, ondernemers op andere gebieden als: online marketing oprichten rechtspersonen arbeids-juridische ondersteuning aanschaf softwarelicenties voor boekhouden en meer. Neem eens een kijkje in onze webshop met mooie aanbiedingen voor slimme ondernemers. Interesse in onze HR kennisportal? Eén week gratis toegang! Vrijblijvend aanvragen Voeg een reactie toe